Ga naar inhoud

Win 7 start niet meer door


heskens

Aanbevolen berichten

Ik heb een dual opstart systeem en als ik op de win 7 doorstart ( die als default staat) dan laadt het programma niet meer door.

Nu is het zo dat ik in het programma van win 7 ook ACRONIS 2010 heb staan en de ACRONIS STARTUP RECOVER MANAGER heb geactiveerd. Bij het boot opstarten zie je dan normaal linksboven staan : indien je die manager wil activeren bij opstarten op F11 drukken.

Dat zie je nu niet meer en in plaats daarvan zie je de melding " MBR ERROR 3" staan.

Daarom denk ik dat er ergens een fout zit bij het opstarten.

Echter, hoe kan ik dat corrigeren cq veranderen. want ik kan niet meer bij het programma komen.

Wel kan ik in het andere programma komen van de dual opstart. (daar heb ik geen RECOVER MANAGER geactiveerd.

Graag advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het 2e besturingssysteem is win 8 en staat op een aparte partitie.

Heb geen aparte schijf van windows die erop staat, omdat het een OEM versie is die vooraf is geinstalleerd is.

Het schijnt door arconis te komen lees ik op internet, echter ik kan nergens vinden hoe het op te lossen zonder

aparte schijf van windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.