Ga naar inhoud

Windows 7 Asus M51SN Drivers


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden

Een tijdje terug installeerde ik Windows 7 Ultimate op mijn laptop die dateert van 2008 als ik het mij goed herinner. :hmmmm:

Toen ik mijn laptop kocht stond er standaard Windows Vista Home Premium op geïnstalleerd.

Ik heb eigenlijk nooit echt nood gehad aan drivers voor deze laptop omdat de cruciale drivers met Windows update werden geïnstalleerd. Maar nu heb ik dus wel een driver nodig die niet door bij Windows update word geleverd.

Ok, het betreft de driver die ik nodig heb om mijn Fn-toetsen te kunnen gebruiken. Hiermee wil ik onder andere mijn touchpad kunnen in-/uitschakelen en mijn geluid regelen. Ook overschakelen van CRT naar LCD display moet hiermee gaan.

Ik zou graag willen weten welke drivers ik juist moet downloaden en installeren van de Asus website. Er zijn namelijk geen specifieke Windows 7 drivers voor mijn laptop. Ik heb wel al bij vroegere installaties gemerkt dat de meeste Windows Vista drivers werken voor Windows 7.

Ik heb alvast een speccy snapshot gepubliceerd zodat jullie alle benodigde informatie kunnen vinden die nodig kan zijn om mij verder te helpen.

Speccy snapshot:

http://speccy.piriform.com/results/WWLkWhugjXJLn203j5emG5q (Klik erop!)

Alvast bedankt :top:

Opmerking: Indien er nog andere belangrijke of benodigde drivers moeten worden geïnstalleerd mag dit zeker vermeldt worden! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien zijn alle driver geïnstalleerd.

Bij Asus zijn er inderdaad geen Windows 7 drivers maar je mag gerust Vista driver gebruiken indien het nodig is want je hebt Windows 7 - 32 bits.

Zie je in apparatenbeheer gele tekens?

Ga naar Asus site om eventueel nog restende driver op te halen

Bij Utilities vindt je ATK_MEDIA Utility

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, bedankt voor je reactie.

Ik zie in apparaatbeheer geen gele tekens staan. Alles lijkt me normaal want ik zie nergens uitroeptekens of iets dergelijks. :-)

De website die je me gaf is inderdaad de website waar ik de drivers kan vinden.

Zou je mij eventueel kunnen vertellen welke drivers ik allemaal nodig heb om het volgende te realiseren a.u.b.:

- Gebruik Fn-toetsen

- Gebruik van de toetsen voor touchpad aan/uit en dergelijke naast de in-/uitschakel knop van de laptop

Opmerking: Verwisselen tussen CTR en LCD display (laptop en tv via VGA) werkt wel. Maar de icoontjes die normaal in het midden van het scherm komen zodat je ziet dat je een Fn-Toets hebt gebruikt (bv. ook bij volumeregeling via deze toetsen) verschijnen niet op mijn scherm. Moet ik hier ook een driver voor installeren?

Alvast bedankt! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.