Ga naar inhoud

Windows Live Mail


johndixan

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Gisteren probeerde ik de nieuwste versie van Windows Live Messenger te installeren, die niet bleek te werken. Op zich geen probleem, aangezien ik tevreden was met mijn MSN Messenger 7.5 (oldschool xD). Ik moest de hele "windows live essentials" echter verwijderen en daar bleek de Windows Live Mail account ook bij te zitten... met als gevolg dat ik nu blijkbaar mijn e-mailberichten van m'n skynetaccount vanaf augustus gewoon kwijt ben! Dit is wel een kleine ramp, want daar stond een belangrijk bericht in van deze week, waarvan ik de bijlage nog niet had kunnen opslaan (de persoon even een mailtje sturen is geen optie, want die is de komende dagen onbereikbaar)! Heb ook al geprobeerd om in te loggen op de site van skynet, maar daar staat gewoon niets in mijn inbox... :s Enig idee of er een manier is om deze e-mails alsnog te recupereren?

Groetjes

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.