Ga naar inhoud

Windows Live Mail start niet op


irene

Aanbevolen berichten

Even in het heel kort:

Ik heb sinds 4 weken een Windows 8 PC

Af en toe heb ik een melding rechts onder blauwe balk met fout op station die ik dan aanklik en laar repareren.

Donderdag Dell gebeld wegens lege fotomappen: korte en lange PSA test gedaan en niets gevonden. Zou iets te maken kunnen hebben met niet goed afsluiten van de PC (?) Foto's weer terug gevonden.

Vanmorgen ook weer een Windows melding en ik moest iets scannen wat ik niet kon aanklikken (ben even kwijt wat het was)

WML kon ik wel opstarten maar er waren enige berichten niet te lezen

Ik wilde 2de keer WLM opstarten maar dat lukte niet en hij meldt via een pop up dat WML niet kan worden geopend, Hij kan WLM berichtenarchief niet openen. Computer heeft te weinig geheugen of schijf is vol.

Ik zie foutmeldingen 0x80004005 en 0x8000.FFF.1400

Testmail kon ik eerder nog wel verzenden en die kwam 7x aan op mijn IPad die verder goed werkt

Ook komen mails in Webmail normaal aan

Zzzzucht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

WLM heeft sinds begin juli normaal gewerkt

Omdat ik Windows 8 heb, heb ik geen Start knop dus heb nog veel zoeken via Charm gevonden en gedaan wat werd aanbevolen.

Windows Essentials hersteld en ik kan WLM in ieder geval weer opstarten. Hij ontvangt nog steeds geen mails en ik zie nog foutmelding 0x80004005

Verzending van mails lijkt wel mogelijk

NB: Ik zou het zeer op prijs stellen als ik op dummie nivo kan worden beantwoord

Is een Systeemherstel een optie ?

aangepast door irene
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel , maar ik denk nu te begrijpen dat er 'ellende' op mijn PC staat.

Ik denk dat ik liever wacht tot maandag als mijn PC bedrijf dit voor mij gaat doen

Het plaatsen van advertenties op Marktplaats geef ook al veel problemen

Ik heb al vandaag Malware kort en lange scan gedraaid, zonder gemelde problemen

Ik sluit deze PC nu maar af en kan verder op Ipad of oude laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Computerbedrijf denkt aan een 'corruptie' van de harde schrijf ivm ook eerdere problemen

Ze hebben nu een WLM archief geimporteerd (?) en ik kan mijn Mail weer gewoon gebruiken. Moet het in de gaten blijven houde

ESET scans gaf niets aan

De korte en lange tests die je kan doen na opstarten en F12 indrukken (weet niet hoe dat heet) gaven geen problemen aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.