Ga naar inhoud

Office 2010 Beta


catlady1971

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een vraagje over de installatie van de Beta van Office 2010 op een computer die niet met internet verbonden is (jaja geloof me, dat bestaat nog :rofl::rofl: )

Ik heb bij mij thuis wel degelijk internet, en daar heb ik dan ook de beta gedownload via de site van Microsoft, alles werkt perfect.

Echter, ik krijg die bèta werkelijk met geen stokken geïnstalleerd op de pc van mijn baas, die dus zo paranoide is dat hij zijn pc niet met internet wil verbinden. Dus een nieuwe versie van de bèta downloaden rechtstreeks op die pc, is onmogelijk.

Verder heb ik al zo ongeveer alles geprobeerd met het kopiëren van de .exe file naar een USB-stick (zowel bootable als non-bootable), naar een DVD, naar een SD-kaart, maar er komt geen beweging in. Ik krijg steeds het bericht dat het bestand corrupt zou zijn, hoewel het bij mij thuis dus perfect werkt zowel op mijn laptop als op mijn desktop.

Misschien komt het doordat ik op mijn thuis-pc's Windows7 heb en op het werk de pc nog onder vista draait ? hoewel me dat niet meteen een reden kan lijken, maar je weet maar nooit.

iemand die weet wat ik moet doen, want ik werk véél liever met office2010 :D

alvast bedankt,

Cat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij zelf werkt niet echt mee maar de software meldt aan microsoft welke problemen er zijn zonder uw tussenkomst en dit gebeurd dan via internet.

Waarom denk je dat er beta is?

Beta betekend dat je wilt testen.

Bij de eerste bericht praat u over office 2010 beta en nu praat je over Office Suite?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.