Ga naar inhoud

outlook 2010


Leentje15

Aanbevolen berichten

Hallo

Als ik outlook 2010 een nieuwe mail start en op aan druk om naar mijn adresboek te gaan lukt dat niet ik kan alleen via contactpersonen en dan mail mijn mailadres erin krijgen staan mijn contactpersonen misschien verkeerd ingesteld ze staan nu op lijst

Bedankt

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je contactpersonen stel je in via de linkerkant van je outlook.

[ATTACH]8853[/ATTACH]

Als je een nieuwe mail wil versturen en je drukt op AAN (zie afbeedling) wat krijg je dan, NIKS? of een venster om je contactpersonen te zoeken?

post-23245-1417704297,0979_thumb.png

Werken met contactpersonen

De meeste aspecten van contactpersonen in Outlook 2010 lijken in vorm en functie op Outlook 2007. Gebruik op het tabblad Start de opdrachten in de groep Nieuw om een contactpersoon toe te voegen. U kunt dubbelklikken op elke contactpersoon om deze te bewerken. Als u een herbruikbare lijst met contactpersonen wilt maken, voorheen bekend onder de naam distributielijst, klikt u in de groep Nieuw op Nieuwe groep contactpersonen.

Op het tabblad Start kunt u in de groep Huidige weergave de manier wijzigen waarop de contactpersonen worden weergegeven en gesorteerd. U kunt bijvoorbeeld contactpersonen weergeven als in een telefoonlijst of als op een visitekaartje. In de groep Communiceren vindt u opdrachten waarmee u direct verbinding kunt leggen met een contactpersoon via e-mailberichten, vergaderverzoeken, chatberichten of telefoongesprekken.

Hier heb je nog info over contactpersonen instellen.

post-23245-1417704297,0648_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.