Ga naar inhoud

Outlook download geen afbeeldingen meer


Aanbevolen berichten

Hallo ,

om de zoveel tijd wil outlook geen afbeeldingen meer downloaden in HTML mail. Normaal staat bovenaan een balk om de afbeeldingen te downloden , maar deze staat er nu niet meer, en als ik op de afbeeldingen klik staat er enkel "kopiëren" . Het ligt niet aan de instellingen dat staat allemaal juist, het heeft te maken met de inhoud van temp folders die moeten gewist worden of een register dat verwijderd moet worden . Het is een probleem dat om de zoveel tijd opduikt , ik slaagde er tot nu toe altijd in om dit op te lossen, maar deed zodanig veel dingen dat ik het telkens weer vergeet .

Ik werk als browser met Google Chrome , heb daar al de tijdelijke bestanden verwijderd , ook in IE , maar zonder resultaat.

Wie kent hiervan de oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat om outlook 2007 onder windows XP .

Heb ook al outlooktempcleaner en outlook tools 2.3 erop gezet maar niets helpt . Als ik het dan per toeval weer goed krijg , dan gaat het meestal een paar weken weer goed en dan opeens terug rode kruisjes.

Ik weet niet of het toevallig was maar gisteren voor de rode kruisjes kwamen gaf AVG opeens aan dat er veel geheugen werd gebruikt door Chrome en het best zou zijn om Chrome af te sluiten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open outlook

Klik op bestand / optie / vertrouwenscentrum

KLik op Instelling voor het vertrouwenscentrum

Klik op Automatisch downloaden.

Rechts uitvinken Afbeelding in e-mailberichten met html-opmaak en RSS-berichten niet automatisch downloaden

Indien dan nog niet werkt dan opent je AVG en schakelt je E-mail Protection uit.

Indien AVG zegt dat Chrome te veel geheugen neemt kan je best afsluiten en opnieuw opstarten.

Of beter: kies een ander browser.

Mogelijk bevat chrome te veel add-ins

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites