Ga naar inhoud

Outlook download geen afbeeldingen meer


Aanbevolen berichten

Hallo ,

om de zoveel tijd wil outlook geen afbeeldingen meer downloaden in HTML mail. Normaal staat bovenaan een balk om de afbeeldingen te downloden , maar deze staat er nu niet meer, en als ik op de afbeeldingen klik staat er enkel "kopiëren" . Het ligt niet aan de instellingen dat staat allemaal juist, het heeft te maken met de inhoud van temp folders die moeten gewist worden of een register dat verwijderd moet worden . Het is een probleem dat om de zoveel tijd opduikt , ik slaagde er tot nu toe altijd in om dit op te lossen, maar deed zodanig veel dingen dat ik het telkens weer vergeet .

Ik werk als browser met Google Chrome , heb daar al de tijdelijke bestanden verwijderd , ook in IE , maar zonder resultaat.

Wie kent hiervan de oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat om outlook 2007 onder windows XP .

Heb ook al outlooktempcleaner en outlook tools 2.3 erop gezet maar niets helpt . Als ik het dan per toeval weer goed krijg , dan gaat het meestal een paar weken weer goed en dan opeens terug rode kruisjes.

Ik weet niet of het toevallig was maar gisteren voor de rode kruisjes kwamen gaf AVG opeens aan dat er veel geheugen werd gebruikt door Chrome en het best zou zijn om Chrome af te sluiten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open outlook

Klik op bestand / optie / vertrouwenscentrum

KLik op Instelling voor het vertrouwenscentrum

Klik op Automatisch downloaden.

Rechts uitvinken Afbeelding in e-mailberichten met html-opmaak en RSS-berichten niet automatisch downloaden

Indien dan nog niet werkt dan opent je AVG en schakelt je E-mail Protection uit.

Indien AVG zegt dat Chrome te veel geheugen neemt kan je best afsluiten en opnieuw opstarten.

Of beter: kies een ander browser.

Mogelijk bevat chrome te veel add-ins

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik reeds in de vraag zei , heeft het niets met de instellingen in het vertrouwenscentrum te maken, allemaal reeds geprobeerd plus het feit dat het van het ene moment op het andere , zonder dat er aan de instellingen wordt geraakt, opeens niet meer lukt. Ik heb op engelstalige fora al veel zien staan dat het met de temporary folder in outlook.content te maken heeft , maar deze keer lukt het me niet om alles weer goed te krijgen. Ergens herinner ik mij ook dat er een register moest verwijderd worden , maar dat vind ik niet meer terug wat er juist moet aan veranderd worden.

Graag nog andere suggesties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit bekeken en proberen uit te voeren , maar er is iets raars . Wanneer ik via IE vanaf "Mijn Computer " de map "Content.outlook" zoek , dan staat hij niet in de map "Temp Internet Files", maar wanneer ik via uitvoeren het adres intik dan kom ik er wel op. ik heb de inhoud van de map met de random letters en cijfers verwijderd , maar dit helpt nog altijd niet, dan ook nog die map verwijderd maar okk niets.

Normaal moet outlook dan zo'n nieuwe map aanmaken , maar dat doet ie blijkbaar niet ?

Is een herinstallatie van office misschien een oplossing ?

Ik probeer ook een dat hotfix pakket waarvan sprake in de uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.