Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 2 van 2

Printknop in excel 2010

Dit is een discussie over Printknop in excel 2010 in het forum Archief Microsoft Office , en maakt deel van de Microsoft Office categorie; Hallo, Zelf ben ik niet thuis in het werken met macro's. Maar via het net kan je toch één en ...

Nieuweling

Standaard Printknop in excel 2010

Hallo,

Zelf ben ik niet thuis in het werken met macro's. Maar via het net kan je toch één en het ander vinden.
    Ik heb een bijlage van hetgeen ik in excel 2010 gemaakt heb. Zoals je kan zien heb ik al een printknop gemaakt op mijn pagina af te drukken, maar nu zou ik nog graag een printknop willen maken die verschillende kolommen naast elkaar afdrukt. Hiermee bedoel ik, dat wanneer ik op een 2de printknop druk, het gebied van "A6 t/m C45" afdrukt, met daar vlak naast het gebied "X5 t/m Z45". Dit alles op 1 blad papier en graag naast elkaar.

Ik heb al verschillende dingen aan het uitproberen geweest die ik op het net gevonden heb, maar steeds lukt het me niet. Het is de bedoeling dat er aan mijn scherm niets weet te veranderen als ik print en dus blijft zoals het is. Maar dat er enkel een blad uit mijn printer komt met de juiste kolommen naast elkaar.

Ik heb zelf al enkele dingen gevonden met stukken verbergen enz, maar krijg het echt niet klaar. Als alles is afgedrukt, zou mijn pagina wel terug in de originele vorm op het scherm moeten komen.

Kan er iemand mij de juiste tekst bezorgen die ik bij mijn macro moet intypen om dit te doen gebeuren.

In ieder geval al hartelijk bedankt.
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

Lid
    Leeftijd
    67

Standaard

Jamnesia,

Het eenvoudigste lijkt mij dat je " A6 t/m C45" en "X5 t/m Z45" op een appart Blad zet, en deze afdrukt. Wil je alles op één A4-tje, zul je de boel moeten verkleinen via afdrukvoorbeeld.
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] Staafdiagram (of kolomdiagram) in excel 2010
    door Cyberspilie in forum Archief Microsoft Office
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 2 april 2011, 14:02
  2. Handleidingen Excel 2007/2010
    door Kurtt in forum Handleidingen Excel
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 maart 2011, 17:22
  3. excel 2010/2007