Ga naar inhoud

Printknop in excel 2010


Jamnesia

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zelf ben ik niet thuis in het werken met macro's. Maar via het net kan je toch één en het ander vinden.

Ik heb een bijlage van hetgeen ik in excel 2010 gemaakt heb. Zoals je kan zien heb ik al een printknop gemaakt op mijn pagina af te drukken, maar nu zou ik nog graag een printknop willen maken die verschillende kolommen naast elkaar afdrukt. Hiermee bedoel ik, dat wanneer ik op een 2de printknop druk, het gebied van "A6 t/m C45" afdrukt, met daar vlak naast het gebied "X5 t/m Z45". Dit alles op 1 blad papier en graag naast elkaar.

Ik heb al verschillende dingen aan het uitproberen geweest die ik op het net gevonden heb, maar steeds lukt het me niet. Het is de bedoeling dat er aan mijn scherm niets weet te veranderen als ik print en dus blijft zoals het is. Maar dat er enkel een blad uit mijn printer komt met de juiste kolommen naast elkaar.

Ik heb zelf al enkele dingen gevonden met stukken verbergen enz, maar krijg het echt niet klaar. Als alles is afgedrukt, zou mijn pagina wel terug in de originele vorm op het scherm moeten komen.

Kan er iemand mij de juiste tekst bezorgen die ik bij mijn macro moet intypen om dit te doen gebeuren.

In ieder geval al hartelijk bedankt.

test montage.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.