Ga naar inhoud

Probleem met Kopiëren en plakken in Outlook.


Aanbevolen berichten

Raar probleem.

Wanneer je iets kopieert (een tekstfragment), dan wordt dit opgeslagen op het klembord. Je kan het daar zien staan.

Echter wanneer je een nieuw mailtje wil aanmaken, dan wordt het klembord gewist en komt er een vraagteken in een blauw cirkeltje staan. als je dan je tekst wil plakken in de mail, verschijnt er natuurlijk het vraagteken in een blauw cirkeltje. Wanneer je de nieuwe mail al hebt openstaan, dan kan je er wel vanuit een ander programma in plakken.

Wanneer je op de knop nieuwe mail klikt, dan wordt precies steeds het klembord gewist en wordt er dat vraagteken op geplaatst.

Weet er iemand hoe het komt wanneer dat je op de knop nieuwe mail klikt (Office 2003 SP3) dat er een vraagteken in een blauw cirkeltje geplaats wordt op het klembord. Heel lastig met kopïeren en plakken naar Outlook.

Ik heb al office opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt dus niets.:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welke windows versie werk je?

Bij mij werkt het wel.

Ik kopieer bijvoorbeeld een stukje tekst in Word door een stuk tekst te selecteren, ik klik er dan met de rechtermuisknop op en kies kopiëren.

Dan open ik outlook klik op "nieuw e-mail bericht".

Dan klik ik in het lege tekstvak met de rechtermuisknop en kies plakken.

De tekst uit Word staat nu in mijn tekstvak " nieuw" van Outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem gebeurt maar op 1 pc (XP Pro). Alle andere pc's geen probleem... Maar de vraag is eigenlijk, waarom dat het klembord wordt gevuld met een vraagteken bij het aanmaken met een nieuwe mail. Als je dus eerste een nieuwe mail laat open staan, daarna kopieert vanuit een ander programma, dan heb je het niet. Dus er wordt iets uitgevoerd nadat "nieuwe mail" is aangeklikt.

PC is virus/spyware-vrij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.