Ga naar inhoud

Vroeger opgeslagen MS Word 2007 file verdwenen


LievenHH

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een hoofdstuk kwijt van mijn werk en mijn deadline komt eraan.

hetvolgende is gebeurd:

Ik had een word 2007 file waar ik dagelijks aan werkte, deze werd dus meerderemalen opgeslagen. Eergisteren opende ik hem en voegde ik 2 dagen werk toe, ik heb regelmatig de file gesaved. Na twee dagen heb ik WORD afgesloten (WORD vroeg niet om eerst op te slaan, dus waarschijnlijk gecrashed?).

Na heropstarten van pc, is mijn file weg!! Ook de snelkoppeling zegt dat hij hem niet meer vindt.

Ik heb al searches gedaan .tmp .wbk enz... heb al in de recoveryfile gekeken... niks. heb ook gezocht onder *.docx

Kan er iemand met alsjeblief helpen of me aanraden wat te doen? Ik weet niet meer wat te doen...

Zijn er recovery software die je kan gebruiken?

bedankt voor alle mogelijke tips ..

Lieven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de hulp!

Ik heb met recuva geprobeerd, het staat in de lijst, helaas is de toestand 'pover' en geeft het de opmerking dat het overschreven is (het is ook een versie van 4 dagen geleden)

Ik heb het teruggehaald, maar krijg het niet open wegens 'beschadigd'

is dit het einde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het teruggehaald, maar krijg het niet open wegens 'beschadigd' is dit het einde?
Daar lijkt het sterk op :sad Zaken terughalen van de harde schijf kan lukken ... maar indien er in de voorbije periode andere gegevens overgeschreven zijn op het hele stuk of op een gedeelte van de harde schijf waar je document stond, kan je tot dergelijke situaties komen. En dan is herstel van het oorspronkelijk document - helaas - niet meer mogelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de hulp, Ik ben het opnieuw aan het uitschrijven, het zullen heel korte nachten worden :s
Mag ik je veel sterkte toewensen :sad

En misschien een tip voor in de toekomst : dergelijke belangrijke bestanden of teksten kan je beter dubbel opslagen (onder twee verschillende namen en op twee verschillende locaties), zo'n beetje als backup voor het geval dat er aan het document waaraan je aan het werken bent iets misloopt. Ook een klassieke dagelijkse backup van ALLE gegevens, zou je hierbij uit de nood hebben kunnen helpen. Maar daar is het nu helaas té laat voor. Succes verder met je nachtwerk. Hoop voor jou dat het nog goedkomt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.