Ga naar inhoud

De webpagina kan niet worden weergegeven


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

loop hier nu al 2 weken tegenaan en heb toch echt jullie hulp nodig.

rechts onderin mijn beeldscherm staat draadloos netwerkverbinding is verbonden en signaalsterkte is zeer goed.

hoe kan het dat het internet het dan niet doet? Hij geeft trouwens wel aan dat een van de Lan-kabels niet is aangesloten, maar dat was eerst volgens mij ook nooit het geval?

Wat mij wel opvalt is dat mijn netwerkverbinding nu opeens een getal 2 heeft. (het lijkt erop dat de eerste dan foetsie is?)

misschien kunnen jullie mij helpen?

gr. dirk-jan

hilversum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke manier connecteer je naar internet toe? Alleen modem, modem en router apart, modem/router combinatie? Ingebouwd draadloos of met een apart draadloos toegangspunt (wireless access point)? Heb je in de pc een draadloze kaart of werk je met een usb-adapter? Graag merk en model/type van deze toetsellen.

Heb je net voor het probleem begon nieuwe software geinstalleerd of updates/upgrades uitgevoerd van software of OS?

Als je met een kabel connecteert i.p.v draadloos, gaat het dan wel?

Welk IP adres krijgt je pc? Draadloos (en eventueel met kabel)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Beste mensen,

loop hier nu al 2 weken tegenaan en heb toch echt jullie hulp nodig.

rechts onderin mijn beeldscherm staat draadloos netwerkverbinding is verbonden en signaalsterkte is zeer goed.

hoe kan het dat het internet het dan niet doet? Hij geeft trouwens wel aan dat een van de Lan-kabels niet is aangesloten, maar dat was eerst volgens mij ook nooit het geval?

Wat mij wel opvalt is dat mijn netwerkverbinding nu opeens een getal 2 heeft. (het lijkt erop dat de eerste dan foetsie is?)

misschien kunnen jullie mij helpen?

gr. dirk-jan

hilversum

heb net hetzelfde probleem en internet valt regelmatig gewoon weg, gebruik internet via belkin router, pc die boven staat en veel verder van router werkt probleemloos...vreemd vind ik...heb al avg geinstalleerd, had windows one care enz. geen resultaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.