Ga naar inhoud

e-mail


marleen

Aanbevolen berichten

mijn laptop is binnengeweest omdat hij geblokkeerd was,sindsdien kan ik mniet meer in mijn e-mail met de enveloppeknop boven het klavier,heel mijn klantenbestand zit daar in,nu moet ik steeds mijn fichebak raadplegen als ik iemand moet zoeken kan iemand mij zeggen hoe ik terug via die knop in mijn bestand kan.

groetjes en bedankt,

Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej Psolutions,

via de snelkoppeling vind ik nada terug,ik had nochthans gevraagd om een backup te maken van het klantenbestand(ong 1200)dus dat wordt opnieuw beginnen en s'nachts doorwerken pffff,

nu het merk:ASPIRE1710,ik hoop dat je mij kan helpen,zoniet denk es aan mj als ik vanavond herbegin met dit klusje,met sloten koffie en favorit music moet het lukken,want ik geef niet rap op

1nadeel mijn man zal niet blij zijn om alleen te moeten slapen,alhoewel hij heeft het bed voor zich alleen hé en t'is voor een goed doel,optimist hé

knuf,kiss,

marleekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.