Ga naar inhoud

Geeft aan verbonden te zijn maar geen internet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik heb een pc van Dell met Windows 7 erop.

Deze pc had geen wlan functie maar ik heb hiervoor een stick gekocht.

Nu is het probleem dat mijn pc rechts onderaan het scherm en in netwerkcentrum

weergeeft dat ik verbonden ben met internet maar eens ik Internet Explorer open

opent deze geen enkele website, hij zegt altijd "ongeldig adres" !!!

Als ik dan naar probleemoplosser in internet ga zegt hij dat de "proxy instellingen" niet te vinden zijn.

Maar deze zijn nochtans juist ingesteld.

Ik dacht eraan een andere webbrowser te installeren of windows er opnieuw op te zetten,

maar voor die webbrowser heb ik internet nodig :-) en voor windows 7 een cd of ook internet :-).

Dit is een lange vraag maar weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik toch

terug internet krijg !!!

Alvast bedankt !!! :-)

Dit is de eerste keer dat ik iets plaats dus laat me weten als ik iets verkeerd doe :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Als je een andere browser wil proberen kan dat toch, je hebt geen internet geef je door.

Op welke wijze plaats je dan hier je berichten, daar heb je toch ook internet voor nodig?!

Download de browser via een andere pc en zet die dan over op je probleem PC via stick of cd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.