Ga naar inhoud

Geen verbinding via utp-kabel


Denovan

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben al 2 jaar in het bezit van een Packard Bell AMD Sempron.

Het probleem is nu dat ik sinds een 5-tal maanden niet meer met een utp-kabel op internet kan. Draadloos lukt dit wel! Daarbij komt nog eens dat ik firefox en opera niet kan gebruiken (zelf met draadloos internet). Ik ben er zeker van de de kabels werken omdat mijn vriendin wel op internet kan..

Wat ook vreemd is is dat ik als ik met mijn pc draadloos op internet ben ik het internet van mijn pc wel naar mijn xbox 360 kan sturen (om online te spelen).

Volgens mij zal het aan enkele instellingen liggen.. Kan iemand mij helpen??

Mvg

Deno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stegisoft,

Eerst en vooral bedankt om te reageren!

Ik zie geen fouten staan.. Dit is wat ik krijg:

Ping-statistieken voor ::1:

Paketten: verzonden = 223, ontvangen = 233, verloren = 0

<0% verlies>

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:

minimum = 0ms, maximum = 0ms, gemiddelde = 0ms

:s

Groeten

Denovan

PS: ik verander volgend jaar van kot (waar ik enkel op internet kan met een utp-kabel).. Dus zou super zijn moest dit opgelost geraken :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het kunnen oplossen..

Was eigenlijk niet erg moeilijk.. Het lag dus wel degelijk aan de instellingen.. Wat ik gedaan heb:

Netwerkcentrum > netwerkverbindingen beheren > LAN-verbinding > Instellingen voor deze verbinding wijzigen > klikken op internetprotocol versie 6 > eigenschappen > IPv6-adres automatisch ophalen en automatisch een DNS-serveradres laten toewijzen aanvinken

Zo was het probleem opgelost. Toch bedankt om te reageren

Groeten

Deno

Link naar reactie
Delen op andere sites

In verband met IPv6-adres dacht ik dat je van Nederland was.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.