Ga naar inhoud

IE9: plotseling diverse problemen


Margriet2011

Aanbevolen berichten

Zonder dat ik iets gewijzigd heb in instellingen, heb ik een paar problemen met IE9:

1. Mijn startpagina is kpnvandaag.nl. Die opende plotseling niet meer maar gaf een foutmelding (op een andere computer geen problemen met deze website). Het is gelukt deze website weer te openen, maar nu geeft hij steeds de melding: 'browser unsupported' en kan ik niets wijzigen of schuiven op de pagina.

2. Als ik een nieuw tabblad wil openen, slaat IE9 vast.

3. Als ik op 'extra' klik voor de instellingen, gebeurt er niets en slaat IE9 vast. Kan alleen nog via configuratiescherm bij de instellingen komen.

Wat is er toch opeens aan de hand? Ik hoop dat jullie kunnen helpen dit op te lossen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het goede advies, één probleem is hiermee opgelost: de foutmelding over de unsupported browser is nu verdwenen.

Wat hiermee niet opgelost is, is het vastslaan bij het klikken op het icoontje bovenin 'extra' en het openen van een nieuw tabblad. Dat tabblad wordt uiteindelijk wel geopend, maar dat duurt minstens een minuut! Heb je daar nog een oplossing voor?

Ik vind het niet belangrijk genoeg om ingrijpende acties uit te voeren want via het configuratiescherm kom ik ook bij het extra-menu en zo vaak heb ik dat nu ook weer niet nodig. En als ik weet dat het een minuut duurt voordat er een nieuw tabblad geopend wordt, wacht ik wel even, al is dat best irritant. Ben benieuwd!

Groet, Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef je systeem eens een opruimbeurt met Ccleaner zoals hier onder beschreven :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik volgens de eerder gegeven instructies IE9 gereset heb, werkte (bijna) alles weer. Geen foutmeldingen meer. De tip om Ccleaner te downloaden om daarmee de twee resterende probleempjes op te lossen, heb ik nog niet gebruikt. Ben dat nog wel van plan, maar heb het nu te druk met andere zaken. Fijn dat er zo snel iemand reageert om je te helpen, ben heel blij met dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Margriet2011,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.