Ga naar inhoud

inlog probleem


Aanbevolen berichten

hallo,

Sinds een dag of 3 logt mijn computer niet meer automatisch in bij sites waar hij normaal wel automatisch inlogt. Alle cookies zijn er nog en zo. Ik heb al alles geprobeerd, maar niets helpt. Ik vind dit erg onhandig omdat ik nu iedere keer als ik op het internet ga 300 keer een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen.

Ik gebruik Firefox op Vista.

Alvast bedankt.

Ikkedus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox heeft toch de mogelijkheid om gebruikersnamen en paswoorden te onhouden zodat je ze niet altijd moet ingeven.

Dit kan je instellen door bij tools - options en dan op de tab security het vakje remember passwords aan te vinken en da lijst met exeptions leeg te maken.

Als je nu een naam en passwoord ingeeft, vraagt firefox of hij dit moet onthouden. Bevestig dit en de volgende maal dat je op die site komt, zal firefox die gegevens invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox heeft toch de mogelijkheid om gebruikersnamen en paswoorden te onhouden zodat je ze niet altijd moet ingeven.

Dit kan je instellen door bij tools - options en dan op de tab security het vakje remember passwords aan te vinken en da lijst met exeptions leeg te maken.

Als je nu een naam en passwoord ingeeft, vraagt firefox of hij dit moet onthouden. Bevestig dit en de volgende maal dat je op die site komt, zal firefox die gegevens invullen.

dat doe ik dus, maar hij logt nog altijd niet automatisch in:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.