Ga naar inhoud

Internet connectie op Sony PlayStation 3 valt regelmatig uit (Telenet Provider)


Aanbevolen berichten

Alvast bedankt voor het lezen van mijn post!

Ik ben nogal een "gamer" en speel graag spellen online op mijn PlayStation 3.

Dit is nooit een probleem geweest tot ik sinds kort ben verhuisd, toen is de miserie begonnen...

Als ik mijn favoriet spel aan het spelen ben (of een andere, maakt niet uit), gaat alles prima, ik kan gewoon alles doen, online maakt niet uit, maar dan ineens plots krijg ik een foutmelding dat ik ben afgemeld van het PlayStation Netwerk.

Daar gaat mijn status...

Je begrijpt wel dat dit heel vervelend is...

Aangezien er in mijn kamer (waar de PlayStation staat) geen ethernet mogelijk is, gebruik ik wifi, dat zou geen probleem moeten zijn want ik heb 75% signaalsterkte, maar neen dus.

Ik heb al een wifi versterker geprobeerd, en Powerline (internet door de stroom) en niets werkt, dezelfde problemen...

Weten jullie wat ik hieraan kan doen? Ik word echt wanhopig, dit is echt vervelend...

Ik heb Telenet Whop (zou goed internet moeten zijn?!?)

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Hierbij een kleine update:

Wat er dus gebeurd, ik speel gta v online, zonder problemen, maar dan ineens krijg ik de melding "signed out of PlayStation Network, Please return to Grand Theft Auto V Story Mode", dus hij zegt dat ik afgemeld ben van het PSN, maar toch ben ik nog steeds ingelogd...

Ook als ik met mijn laptop naast de console zit, en de foutmelding komt op, heb ik nog perfect internet op mijn laptop.

Na een beetje research op het internet heb ik misschien iets gevonden,

ook met Gta V, en exact dezelfde problemen. Daar zeggen ze dat ik een "fixed ip-adress" moet instellen.

Geen idee wat zo'n ip adres moet zijn, maar zouden jullie me misschien kunnen helpen met dit in te stellen?

Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn als jullie me wat meer info kunnen geven, bedankt jongens!

aangepast door maximmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe eens het volgende op je laptop.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.