Ga naar inhoud

Krijg foutbericht "the requested document was not found on this server" op website


tintinesk

Aanbevolen berichten

Sinds vele jaren bezoek ik dagelijks een forum van een website, zonder enig probleem, maar sinds enkele weken echter krijg ik dit bericht als ik de website aanklik (vanuit Favorieten maar ook vanuit zoekresultaten Google):

Not Found

The requested document was not found on this server.

Web Server at Elvis-Collectors.com

Nu, ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets hielp, behalve als ik internetopties - geavanceerd - instellingen voor internet explorer opnieuw instellen- uitvoer, dan heb ik toegang tot de website voor enkele uren, vooraleer hij weer onbereikbaar wordt.

Kan iemand mij aan definitieve oplossing aanreiken voor dit probleem. Bestaat hier een patch voor, een stukje software om dit op te lossen of een eenvoudige werkwijze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 van de 10 zal dit zijn omdat de pagina waaronder je favoriet opgeslagen zit gewijzigd is, of omdat ze de site verplaatst hebben op hun server.

Plaats deze link hier eens, dan kijk ik ff of ik hetzelfde probleem heb.

Anders kan je nog steeds via For Elvis CD Collectors Only naar dei site toe navigeren & een nieuwe favoriet aanmaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, neen de website is niet veranderd van URL.

ik laat om de paar dagen Advanced System Care van Iobit (gratis software onderhoudsprogramma) uitvoeren, samen met CCleaner. Zou dit aan de oorzaak kunnen liggen.

zoals ik al zei, als ik de instellingen voor internet explorer opnieuw instel, dan kan ik de site tijdelijk weer perfect bereiken. dus kan het niet liggen aan een gewijzigde pagina?

For Elvis CD Collectors Only

zou het helpen om een andere browser te gebruiken, is dit zowieso aan te raden of eerder af te raden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.