Ga naar inhoud

Netwerk wordt niet meer hekent na installatie Office 2007


DarkMarkus88

Aanbevolen berichten

Heb op de laptop van mijn zusje Windows 7 Ultimate geïnstalleerd, werkt prima!

Alleen na installatie Office 2007, herkent mijn LAN-adapter het netwerk niet meer... Hij blijft identificeren en daarna vind hij wat als Onbekend Netwerk.

Terwijl voor de installatie hij hem gewoon herkent en kan gebruiken...

Kan je natuurlijk zeggen dan installeer je hem niet, maar mijn zusje heb die programma's nodig voor haar opleiding!

Iemand ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op de laptop van mijn zusje Windows 7 Ultimate geïnstalleerd, werkt prima!

Alleen na installatie Office 2007, herkent mijn LAN-adapter het netwerk niet meer... Hij blijft identificeren en daarna vind hij wat als Onbekend Netwerk.

Terwijl voor de installatie hij hem gewoon herkent en kan gebruiken...

Kan je natuurlijk zeggen dan installeer je hem niet, maar mijn zusje heb die programma's nodig voor haar opleiding!

Iemand ideeën?

Dit weekend 2 laptops voorzien van Windows 7.0 en Office 2007. Ik had nog niet ontdekt dat Office 2007 de veroorzaker was, maar ik heb hetzelfde probleem. Mijn LAN netwerk kan niet geidentificeerd worden. Een paar keer mijn netwerk stekker er in en er uit halen, wil nog wel eens helpen, maar dit is geen structurele oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.