Ga naar inhoud

nieuw internetverbinding maken op laptop


anita69

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

mijn zoon zijn laptop deed t niet meer en toen heeft iemand van school een leraar ,hem helemaal opnieuw geinstalleerd [windows],dus alles was er van af

nu probeer ik weer opnieuw internet erop te krijgen maar lukt me niet ,toen hij hem net kreeg hoefde ik alleen maar de netwerksleutel in te tikken en hij had internet ,maar nu lukt t mij niet op verbinding te krijgen met mijn router

ik weet verder niks van zijn instellingen ,alleen dat er een netwerk kaart op zit die laat hij zien als verbinding en dat er windows xp professionels op zit

wie kan me helpen ?

groetjes anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / netwerkverbinding

Klik op draadloos netwerk en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op tab draadloze netwerk

Onderaan ziet je dan mogelijk meerdere router en waarvan ook de uwe.

Zet de uwe bovenaan en je mag vreemde router verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo stegisoft

als ik naar configuratiescherm ga zie ik alleen dat ik van alles kan instellen ,geen draadloosnetwerk ,zoals je vermeld ,dus ik moet t schijnbaar eerst instellen,als ik naar netwerkverbindingen ga zie ik staan 1394verbinding,verbonden ,met firewall1394-netwerkkaart en zie een slotje

hoop dat je hier wat mee kan

groetjes anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello anita69,

Klik eens op je startknop(helemaal links onderaan),dan zie je rechts staan "computer",daarop rechts klikken met je muisknop en daarna "beheren" aanklikken.Er opent zich een tabblad "computerbeheer".Dan apparaatbeheer aanklikken.Rechts zie je dan staan "netwerkadapters".Dan klik met je rechtermuisknop op de netwerkkaart die bij jou met een slotje staat.Er opent zich een venstertje en daar klikken op inschakelen.

Als het daar niet mee opgelost is zullen er andere en betere koppen een oplossing moeten aanreiken!

Amicale groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.