Ga naar inhoud

[OPGELOST] Fout bij het ontvangen van een video filmke met mijn e-mail


georges1

Aanbevolen berichten

Bij het ontvangen van een video filmke met mijn e-mail (Outlook express), werd dit steeds geopend met Media player. Nu na dat ik Adobe Photoshop 5.0 en Nero 8.0 heb geinstaleerd, en ik wil een video, uit een e-mail openen, krijg ik de melding "kan het bestand niet openen, moet het eerst koppelen aan een programma". Hoe gaat dat of wat moet ik doen, ik begrijp de procedure niet.

Van harte bedankt

De Coster Nicole

georges.de.bock@telenet. be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sla het bestand op in plaats van het te openen.

Ga dan met de verkenner naar het zopas opgeslagen bestan en klik erop met de rechter muisknop. In het menu dat dan verschijnt kies je voor openen met...

Dan krijg je een lijst(je) met mogelijke programmas om het bestand te openen. Hierin kies je voor Mediaplayer en je vinkt links onderaan het vakje "altijd openen met dit programma" aan. Op OK klikken tot alle venstertjes gesloten zijn.

Ga dan terug naar je e-mail en open het bestand. Het zou nu moeten afspelen in Mediaplayer.

Laat maar weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.