Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 5 van 5
Overzicht bedankjes4Bedankjes
  • 1 Geplaatst door dj_ke
  • 1 Geplaatst door Masters
  • 1 Geplaatst door dj_ke
  • 1 Geplaatst door Masters

[OPGELOST] Website Users.telenet.be

Dit is een discussie over [OPGELOST] Website Users.telenet.be in het forum Archief Internet & Netwerk , en maakt deel van de Internet & netwerk categorie; Hallo, Ik wil een website openen bij users.telenet.be . Ik heb al een website bij one.com maar ik wil nu ...

Lid
    Leeftijd
    21

Standaard [OPGELOST] Website Users.telenet.be

Hallo,

Ik wil een website openen bij users.telenet.be . Ik heb al een website bij one.com maar ik wil nu ook 1tje bij users.telenet.be . Hoe moet ik dat openen en hoe moet ik mijn bestanden uploaden (via filezilla of online?)

Karim

Lid dj_ke's schermafbeelding
    Leeftijd
    23

Standaard

Het uploaden kan via verschillende manieren gebeuren, laat maar weten welke je wil gebruiken.

Om webruimte te maken bij telenet moet je inloggen bij Telenet. Dan ga je naar Website aanmaken (in het menu links). Dan kies je een gebruiker (meestal staat er maar een). De rest moet je zelf even volgen op het scherm bij telenet.

Je kan je webruimte bekijken op "http://users.telenet.be/[en dan jouw naam die je hebt ingevult]"

Als je nog vragen hebt, vraag maar!!
    Karim gaf dit bericht een bedankje.

Masters
    Guest

Standaard

als je internet explorer gebruikt kan je trouwens rechtstreeks bestanden naar je webruimte slepen en plakken al was het een windows map.

Vul in de bovenste balk

ftp://users.telenet.be/jeadres in, en je krijgt een popup waar je je telenet logingegevens moet in ingeven. Deze ingeven, en naargelang de beveiligingsinstellingen moet je nog eens bij opties kiezen voor ftp site openen in windows verkenner (of iets in die trant, weet het niet perfect vanbuiten)

Lid dj_ke's schermafbeelding
    Leeftijd
    23

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masters Bekijk bericht
    als je internet explorer gebruikt kan je trouwens rechtstreeks bestanden naar je webruimte slepen en plakken al was het een windows map.

Vul in de bovenste balk

ftp://users.telenet.be/jeadres in, en je krijgt een popup waar je je telenet logingegevens moet in ingeven. Deze ingeven, en naargelang de beveiligingsinstellingen moet je nog eens bij opties kiezen voor ftp site openen in windows verkenner (of iets in die trant, weet het niet perfect vanbuiten)
    Voor FTP niet gewoon ftp://users.telenet.be dan inloggen met je t of u nummer en wachtwoord van je telenet en dat lukt wel

Masters
    Guest

Standaard

lukt alletwee inderdaad

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. Website....
    door Addr in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 7 mei 2008, 13:59