Ga naar inhoud

Printer


Jan-Willem

Aanbevolen berichten

Zelf heb ik een draadlooshuisnetwerkje met 1 printer die aangesloten is op computer met windows xp. Verder heb ik een laptop met windows 7 nu wil ik via draadloos netwerk deze printer aankunnen sturen met mijn laptop. Hoofdcomputer en printer staan aan. Maar welke instelling ik ook doe, ik krijg geen verbinding met de printer. Wel krijg ik steeds de kreet Active Directory Domain services ontbreekt. Ook de printer is ingesteld als standaardprinter alleen bij printer toevoegen op laptop blijft resultaat nihil

Misschien kunt u mij hier in raad geven wat te doen..

JW

aangepast door Jan-Willem
correctie
Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft hartelijk dank voor reactie.

Ik ben een leek, maar hoe kan ik onder extra stuurprogramma's de driver windows 7 toevoegen. Op de laptop vind ik bij printer zoeken wel de juiste printer en ook de vermelding gereed en toch bij het willen uitprinten van iets geen herkenning. De werkgroup en de computernaam met elkaar in overeenstemming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een printer die aangesloten is op besturingssysteem xp prf. op pc en die ik nu verbinden wil met laptop windows 7. De printer is Epson Stylus photo R220.

In het overzicht op pc besturingssystemen van printer staat windows 7 en vista niet vermeld. mijn vraag was: hoe deze drivers hier in te zetten.

Omdat de laptop de printer wel herkent en ook plaatst, de computernaam en workgroup gelijkluidend is en toch geen verbinding met de aangeslotenprinter op pc heeft, is de genoemde vraag misschien de oorzaak.

aangepast door Jan-Willem
type fout
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.