Ga naar inhoud

Printer delen


mani88

Aanbevolen berichten

Ik heb een Canon printer die via USB verbonden is met mijn vaste computer. Ook de router van mijn draadloos netwerk hangt aan deze vaste computer.

Nu heb ik ook een laptop en ik zou graag rechtstreeks vanaf mijn laptop documenten afdrukken, via het draadloos netwerk, met deze Canon printer.

Dit heeft vroeger al gewerkt, maar om één of andere reden werkt dit nu niet meer.

Als ik bovendien op mijn laptop kijk bij geïnstalleerde printers, staat er niets...

Als ik kies voor "Printer toevoegen", dan klik ik de optie "Printer zoeken" aan, maar mijn laptop vindt geen printer..

Weet iemand hoe ik er toch voor kan zorgen dat ik vanaf mijn laptop (draadloos) documenten kan afdrukken met die Canon Printer?

PS:

Mijn laptop = Acer TravelMate 4672LMi (met Windows XP)

Mijn printer = Canon SmartBase MP700 Photo

59992618_small.jpg--_tcm13-36998.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier enkele controlepunten:

controleer eerst dat je met de pc iets kan afprinten, controleer dan of de printer nog gedeeld staat op de pc. Je laptop moet ook verbonden zijn met het draadloos internet.

Ziet hij alleen de printer niet of de hele PC?

Als hij gedeeld staat schakel dit even uit en terug in.

Ga dan op je laptop naar je pc via het netwerk (Mijn netwerklocaties)

Als je hem dan daar in ziet staan, Voeg dan de printer toe bij Printers.

Kijk hier hoe je de netwerkprinter moet installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.