Ga naar inhoud

Script probleem


Pascal123

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds op dezelfde website volgende melding:

Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: http://services.vrt.be/widgets/weathertable/1.0/weathertable.js:1

Wanneer ik op stoppen druk dan is het probleem opgelost en kan ik verder surfen. Maar ik moet dat elke keer doen wanneer ik op die website kom.

Ik heb op internet naar oplossingen gezocht maar niets helpt: internecache wissen, add-ons installeren (ik werk met Firefox) die scripts blokkeren,... maar niets van dit alles helpt.

Hoe moet ik dat nu in godsnaam oplossen? En wat zijn die scripts eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Aan de link van de script te zien, is dit een overzicht van het weer.

Kan u de website link plaatsen waar het probleem zich voordoet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De script zorgt ervoor dat het weer overzicht goed wordt weergegeven.

Ik veronderstel dat je naar die pagina gaat, om het weer te raadplegen.

Dus is het niet nodig om script te proberen stoppen of blokkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer: Nee, niet meer althans, ik heb dat geprobeerd (alsook een Yesscript addon) maar dat hielp ook niet.

Maar het lijkt (voorlopig) opgelost. Ik heb via de link van funnyboyke verschillende mogelijke oplossingen aangereikt gekregen. Diegene die voor mij lijkt te werken is 'hardware versnelling uitschakelen'. Dus merci funnyboyke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.