Ga naar inhoud

Skype werkt niet zoals het moet


pspheksie

Aanbevolen berichten

Ik heb de nieuwe versie van skype gedownload op mijn laptop windows 7 en bij de installatie krijg ik een popup venster waarin staat dat ik " invalid user or usersgroup ben or your connection is..." , het installeert skype en ik kan chatten maar ik sta status online en bij mijn contacten blijf ik offline staan dus wanneer ik online ben kan niemand zien dat ik me aangemeld heb, ik mag op die button veranderen wat ik wil van status er verandert niets ik blijf offline gemarkeert, ik heb al Xtig keer skype verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar noppes... ik heb dan op 2 andere pc's ook skype geinstalleerd ene met windows 7 en ene met xp en hetzelfde resultaat, ik zie iedereen van mijn contacten en als ze zich aanmelden kan ik chatten maar ik sta status online en zij zien offline.. :argh: Is er iemand die hetzelfde prob heeft kunnen oplossen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie kweezie wabbit, maar zoals boven beschreven alles lukt, ik kan me aanmelden, zie iedereen zich aanmelden en kan chatten, het probleem is dat mijn status altijd offline blijft staan terwijl ik online ben en niemand ziet me online staan, dus om te chatten moet ik steeds het gesprek beginnen want zij denken dat ik niet aanwezig ben... ik zou mega blij zijn mocht iemand de oplossing weten om dit euvel te verhelpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oude versie heb ik niet meer, maar 4 maanden geleden toen had ik dat probleem niet op skype, is precies begonnen toen msn volledig gedaan was en die nieuwe update van skype er nu is maar ook de oude skype is niet meer te downloaden... hoe dikwijls ik het ook van de laptop en de 2 andere pc's verwijderen en herinstalleer een popup venster blijft zeggen dat ik not the legale user or group are or there is a problem with my internet connection... ik begrijp er helemaal niets van

Bedankt om mee te denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie rabbit bedankt voor je hulp, ik heb de msn kunnen downloaden en ik stond daar ook online dus dan maar beginnen zoeken en daar zat een mogelijkheid om in te stellen dat iedereen van mijn contacten me online kon zien, dat aangevinkt en dan van daaruit beginnen chatten, was met msn en skype tegelijk bezig en ja ze konden mijn status zien, heb dan msn afgesloten en bij skype bleef alles zoals het moet... ik ben blij dat dit in orde gekomen is, nogmaals bedankt, groetjes Myriam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.