Ga naar inhoud

Wel verbinding geen internettoegang


Digger

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds enkele dagen kan ik met mijn desktop (dell xps 8400, windows 7) niet meer op het draadloos internet komen. Onze andere desktop en laptops hebben geen problemen. Voor zover ik kan nagaan is de driver van de netwerkkaart up to date en vormt die niet het probleem. Ik heb volledige ontvangst vanuit het netwerk maar door de streepjes van de ontvangst heb ik een gele driehoek met een uitroepteken. In het netwerkcentrum geeft die aan dat het netwerk in orde is richting de gateway maar van de gateway naar het internet staat een rood kruis.

Ik heb de router al van het stroom gehad maar dit helpt niets. Ik heb op het forum al andere items gezien van mensen die hetzelfde probleem hebben gehad maar ik kom er niet uit. Nu ben ik ook absoluut geen computer expert. Bijgevoegd heb ik al wel het ipconfig resultaat omdat hier vaak naar gevraagd wordt. Wie o wie kan mijn alstublieft helpen.

[ATTACH]20699[/ATTACH]

ipconfig.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt duidelijk een verbinding met de router.

Wel is de DNS niet zoals het hoort te zijn.

Mogelijk blokkeert de firewall de verbinding.

Welk merk en type antivirus/firewall hebt je?

Ga naar netwerkcentrum

Klik op adapterinstelling beheren

Klik op draadloos en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op TCP/IPv4 en dan eigenschappen

Vul daar onderaan bij DNS dit:

208.67.222.222

208.67.222.220

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb McAfee SecurityCenter en Mcafee Personal firewall. De windows firewall worden beheerd via de mcafee firewall (wat dat dan ook mag betekenen.)

Ik heb de DNS veranderd maar dit heeft geen effect.

aangepast door Digger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.