Ga naar inhoud

Wel verbinding, geen internettoegang


marieg

Aanbevolen berichten

Een kleine maand geleden heb ik mijn laptop nog eens geformatteerd (is al stuk of 3x gebeurd in de afgelopen 4 jaar). Het is een Dell Studio 1555 met Windows 7.

Internet werkt hier thuis goed, geen problemen mee. Maar bij mijn vader geraak ik niet op het internet. Daar heb ik "geen internettoegang". Al de andere laptops en GSM's geven geen problemen, dus het ligt niet aan de router.

Als ik met mijn GSM tethering aanzet, en dan met mijn laptop op dat internet probeer te connecteren heb ik hetzelfde probleem.

Voordat ik mijn laptop geformatteerd had, waren er geen problemen met mijn internetverbinding. Ik ben al 3 dagen bezig geweest met een oplossing te vinden. Ik heb alles geprobeerd dat ik op internet kan vinden zoals drivers updaten, dns flushen, router verschillende keren uit gezet,...

Ik ben dus vrij wanhopig op zoek naar een oplossing want 3 dagen tijdverspilling is me genoeg geweest.

Iemand een idee wat ik moet doen om dit op te lossen?

Ik vermoed dat het probleem met DNS te maken heeft aangezien pingen naar een IP werkt, maar naar een URL niet.

Systeemherstel is geen optie aangezien ik niet zo ver terug kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.