Ga naar inhoud

wifi repeater edimax accepteert nw wachtwoord niet


mathie

Aanbevolen berichten

hallo, Ik heb een Edimax wifi extender N300, altijd naar behoren gewerkt. Nu heb ik laatst mijn wifi code aangepast (om makkelijker te onthouden).

werkt prima op het basis accespoint van ziggo (cisco) maar de extender maakt geen contact meer. natuurlijk heb ik daar ook het nieuwe wachtwoord in aangepast.

Na de extender te hebben gereset en opnieuw geïnstalleerd kan ik komen tot het aanvinken van het netwerk waar de extender aan moet worden gekoppeld, doorloopt de koppeling tot 100% maar geeft daarna connection failed? Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord invoer.

Iemand een idee hoe ik de extender weer zijn plek in het netwerk terug geef?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord, helaas nog niet opgelost. Na resetten naar fabrieksinstellingen middels 10 sec wps knop kan ik nu niet meer inloggen op de UI.

hele manual doorgezocht, zou moeten werken met 192.168.2.2 (of varianten met laatste cijfer) maar doet niets. nu nog verder van huis :(

Inmiddels wel weer ziggo-modem ook weer hersteld naar fabriekswachtwoord, in hoop dat het dan met extender wel zou werken.

Iemand een idee hoe ik kan inloggen op de extender?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.