Ga naar inhoud

Wireless Range Extender geen toegang tot internet toch verbinding conected


contrabas

Aanbevolen berichten

Al uren ben ik bezig geweest en alle stappen netjes gevolgd. maar het blijft onmogelijk om via de extender op het internet te geraken.

Toch staat er bij status : "conected" en via zoeken naar draadloze netwerken op de computer wordt het extendersignaal sterk weergegeven., verder alle ip adressen,keys, etc... netjes ingevuld zoals het hoort, ook alles al eens op een ander kanaal gezet maar niets. Moedeloos richt ik me tot jullie . Heeft er iemand raad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op de reset knop vooraan de toestel van extender range gedurende 10 à 15 seconden.

Doe dan alles opnieuw.

Waar het deel van hier onder staat moet je rood invullen.

IP adress:

Indien uw router 192.168.2.1 is dan vult je 192.168.2.234

Dus als het 192.168.1.1 is dan wordt het 192.168.1.234

Opschrijven!!

Hebt je dit genomen: 192.168.0.234

Hebt je de mac adres van de externder toegevoegd aan de router?

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste stegisoft,

Ik heb het mac adres van de extender geplaats in de lijst van toegestane mac adressen op de router maar via "netwerkverbindingen" krijg ik de extender niet verder dan "netwerkadres verkrijgen"

Weet dat zonder dat mac adres met de router wel het net op geraak en met de extender wel de status "verbonden" krijg. juist het internet wil niet mee.

nog enkele instellingen:

router: "sitecom" : ip: 192.168.0.1/255.255.255.0/kanaal 7 /firewall uit/dhcp uit/wsl uit/802.11 uit/beveiliging uit

extender: "sitecomextender" : ip 192.168.0.234/255.255.255.0/kanaal 7/ dhcp uit/802.11 uit/beveiliging uit

via netwerkverbindingen:

verbinden router : status "verbonden" internet ok

verbinden extender: status "verbonden" maar geen internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.