Ga naar inhoud

360 controller timed out tijdens fifa


Beroe7

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een Microsoft xbox 360 gamepad. De controller schakels zichzelf uit na (ik denk) 5 minuten, op zich geen probleem maar dit gebeurt wanneer ik midden in mijn spel zit. Dit gebeurt enkel tijdens fifa 13, erg vervelend het gebeurt namelijk elke wedstrijd (soms op cruciale momenten)..

Het lijkt er dus op alsof de controller niet "beseft" dat hij actief is, de drivers zijn correct geïnstalleerd. Opmerkingen/hulp voor dit probleem?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij werkt draadloos, ik ben op zoek naar de draad (als ik die heb). Zo bespaar ik batterijen en voorkom ik dit probleem, ik ben echter niet zeker of ik die er bij aankoop wel bij heb gekregen.

Ik zal voorlopig de drivers herinstalleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kabeltje wordt niet meegeleverd, een bekabelde X360-controller heeft geen batterijpack.

Voorlopig is drivers herinstalleren de beste optie.

Kijk ook eens in apparaatbeheer (Start - Zoeken - Apparaatbeheer), of er een controller vermeld wordt, en of er problemen worden gedecteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.