Ga naar inhoud

Accu laadt niet op


Micho

Aanbevolen berichten

Hoi melissaramaekers,

hoe ver sta je met het oplossen van je probleem ?...:hmmmm:

Beste Asus,

Helaas geen reactie van melissa, maar bij deze 1 van mij. Ik heb ook het probleem dat de accu van mijn Vostro1720 niet meer oplaadt (op een enkele keer na). Nadat mijn laptop aangaf dat de voorgaande accu vervangen moest worden heb ik sinds begin dit jaar een nieuwe originele Dell accu gekocht.

Jouw tip hierboven heeft voor mij niet geholpen helaas.

Als ik de adapter ontkoppel en daarna weer aansluit zie ik korte tijd in de rechter onderhoek dat de accu opgeladen wordt maar dat stopt dan na zo'n 10-14 sec.

Heb je nog een andere tip?

Gr. Micho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vrees ik dat je het moet gaan zoeken in het interne laadcircuit van de laptop: je hebt een nieuwe batterij én je adapter functioneert.

Vanop afstand is dit helaas niet te beoordelen maar een bezoek aan een PC-hersteller gaat hier ongetwijfeld meer duidelijkheid in brengen, tenzij je laptop nog garantie geniet ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tips die Dell er zelf over geeft kan je bekijken als je hier klikt.

Zij zoeken het hoofdzakelijk op het vlak van het hardwarematige...er is sprake van een BIOS-flash, maar dit is zeker niet zonder risico's (!!!) en daarvoor heb je dan weer een geladen batterij nodig.

Bepaalde Dell modellen zouden de mogelijkheid hebben om in de BIOS een calibratie van de batterij uit te voeren, maar of deze mogelijkheid voorzien is op een Vostro 1700 kan ik je niet met zekerheid zeggen.

Meer info via de link dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.