Ga naar inhoud

BSOD STOP 0x00000034 help a.u.b


svenbe

Aanbevolen berichten

Onlangs toen ik een spel aan het spelen was begon de pc te freezen en moest ik hem manueel reboote. na 3x startte hij met moeite op en nu uiteindelijk gebeurt het volgende bij een boot:

Hij springt direct naar het msi laadscherm(waar je kan kiezen voor bios etc...)

daarna zegt hij: windows kan niet laden door een software/hardware fout.(de hersteloptie werkt hier niet).

Daarna volgt ALTIJD de blue screen error: STOP 0x00000034

hij vermeldt dat dit door software/hardware kan komen. hij zegt ook dat ik moetproberen de caching/shadowing opties in bios af te zetten(deze vind ik niet terug in bios).

Wat ik al probeerde:

HDD goed ingestoken

safe mode

reinstalling win7(maar dit lukt niet doordat ik voor de load de STOP 0x00000034 error krijg)

paar extra info : Hij herkent de HDD in bios dus dit zou het probleem niet mogen zijn.

Also: 2 maanden geleden nieuwe grafische kaart aangeschaft omdat de andere de geest gaf(ja, de kaart is compatibel met pc).

De volledige pc error code:

_____________________________________________________________

CACHE_Manager

...

STOP 0x00000034 (0x00000107, 0xC0000420, 0x00000000, 0x00000000

_______________________________________________________

Alle hulp zou welkom zijn.

Dank op voorhand, Sven.B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je wel in windows kon.

Start de computer op en tokkelt de hele tijd op F8 en dan komt je in veilig modus.

Ga naar configuratiescherm / programma.

Normaal gezien zie je daar uw videokaart programma ATI en dan op verwijderen klikken en dan zal ook meteen ook de drivers verwijdert worden.

U beeld zal tijdelijk vreemd uitzien.

Start de computer weer op en installeert de driver in normale toestand en dus niet in veilig modus. In veilig modus kan je geen videokaart driver installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je wel in windows kon.

Start de computer op en tokkelt de hele tijd op F8 en dan komt je in veilig modus.

Ga naar configuratiescherm / programma.

Normaal gezien zie je daar uw videokaart programma ATI en dan op verwijderen klikken en dan zal ook meteen ook de drivers verwijdert worden.

U beeld zal tijdelijk vreemd uitzien.

Start de computer weer op en installeert de driver in normale toestand en dus niet in veilig modus. In veilig modus kan je geen videokaart driver installeren.

ik heb in mijn eerste post gezet hoe hij boot. hij raakt nergens langs. dus windows opstarten in welke optie dan ook lukt gwn niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is moeilijker.

Kijk eerst of je computer kan opstarten maar deze keer tokkelen in F5

ik deed F5 en kwam uit op keuze van besturingsysteem(1 optie: win7). selecteerde dit en kwam weer uit op het scherm: boot windows normaal op foutherstel. Beide resulteren weer in een blue screen.

Is er iets dat ik kan doen om mijn harde schijf gwn te cleane(volledig alles eraf) zodat ik toch kan boote en win7 reinstalle. Of is me hardware kapot?(hij detecteert wel me hdd in bios)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de volledig versie windows 7 hebt dan komt je in een scherm waarop je partitie kan selecteren en als je goed oplet kan je ook formateren.

Het staat rechts net onder de partitie maar ik weet niet meer wat er staat.

Daar moet je op klikken.

Wel in bios bij tab boot zorgen dat de dvdrom als eerst boot staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.