Ga naar inhoud

Harde schijf vol, en niet


ruud

Aanbevolen berichten

Ok, titel is verwarrend maar weet niet hoe het anders te omschrijven, ik heb 2 harde schijven onderverdeeld als volgt Jack (C:) 30gb nog 2.45gb beschikbaar gebruik ik voor al mijn programma's op te zetten, Daniels (D:) 97GB nog 87GB beschikbaar, tweede schijf (E:) 24,5GB nog 24,5GB beschikbaar (wordt beetje als vuilbak gebruikt eigenlijk) (H:) 273GB nog 131GB beschikbaar.

Probleem is de C: nog slecht 2.45GB beschikbaar zelfs niet genoeg ruimte om te defragmenteren, ik zou graag van de ruimte van mijn D: nemen om toe te voegen aan mijn C: of ben ik beter dat ik programma's die ik in de toekomst installeer gewoon op mijn E: zet?

Aan de H: kan niet geraakt worden daar er al mijn bestanden opstaan.

Hoe doe ik dit best?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou graag van de ruimte van mijn D: nemen om toe te voegen aan mijn C: of ben ik beter dat ik programma's die ik in de toekomst installeer gewoon op mijn E: zet?

Ruimte van je d nemen is de enige oplossing hier.

Je kan programmamappen op je E plaatsen, maar er zullen steeds bestanden van nieuwe programma's in je windowsmappen terecht komen en nog ruimte opeisen.

En je pc zal wellicht al genoeg vertraagd zijn.

Door het plaatsgebrek kan windows nl. weinig tijdelijke bestanden aanmaken.

Installeer eens ccleaner en kuis eens je pc op.

Dat kan al veel ruimte vrijmaken.

Volgens mij is 30 gig voldoende voor xp.

Deinstalleer ook nutteloze programma's die je toch niet gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.