Ga naar inhoud

Kan niet inloggen op de siemens gigaset sx551


rh77473

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik kan inloggen op de siemens gigaset sx551?

Als ik via een browser ga naar http://192.168.2.1 verschijnt er op het scherm

dat inloggen niet gelukt is. http://192.168.2.1 is veranderd in http://192.168.2.1/access_deny.htm

voor dat ik ook maar iets kon ingeven.

ping naar 192.168.2.1 werkt. De sx551 wordt dus wel gezien.

Deze sx551 is nog niet eerder gebruikt. Misschien dat het daaraan ligt.

Ik wil de sx551 gebruiken als extra router, maar moet dan wel kunnen inloggen in

de user interface van de sx551.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Sorry voor de late reactie maar je vraag is blijkbaar door de mazen van het net geglipt :embarassed:

Als het probleem ondertussen opgelost is, kan je de vraag afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Als het nog niet is opgelost, kan je proberen de router te resetten naar de fabriekstoestand.

Dit kan je doen door aan de achterkant het knopje tussen de usb aansluiting en de aan/uit knop ingedrukt te houden voor ten minste 5 seconden.

Hierna zou het weer mogelijk moeeten zijn om in te loggen.

Je zal dan wel alle instellingen opnieuw moeten ingeven want door de reset word alles gewist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas werkt het resetten niet. Het resetten had ik al eerder geprobeerd. Instellingen zouden nog allemaal default moeten zijn

omdat deze router nog niet eerder gebruikt is. Deze router komt dus nieuw uit de doos.

Weet dus ook niet of KPN iets doet met de router als deze voor het eerst gebruikt wordt.

Zou misschien daar aan kunnen liggen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

router komt van KPN. Alleen is dit al jaren geleden geweest. Door omstandigheden is het abonnement bij KPN niet doorgegaan en had ik

wel de router al gekregen die KPN niet meer terug wilde.

Omdat ik niet bij KPN zit zal ondersteuning van hun kant niet echt gaan lukken.

Mocht er een oplossing zijn met installeren van firmware oid, hou ik me aanbevolen.

In ieder geval bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoeh, dan ben je echt wel gezien :sad.

KPN gaat inderdaad geen ondersteuning geven en je kan ook niet in de router om nieuwe firmware te installeren.

Kan je een afbeelding maken van de melding die je krijgt als je probeer in te loggen op de gigaset via 192.168.2.1?

In vista en windows 7 kan je een afbeelding maken met het knipprogramma.

Met paint een afbeelding maken in Windows XP.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik via de browser probeer in te loggen krijg ik dus een melding dat dat niet lukt en 192.168.2.1 wordt veranderd naar 192.168.2.1/access_deny.htm

Ook staat er op het scherm dat dat misschien te maken heeft dat cookies niet geaccepteerd worden. Dit is niet het geval. In het volgende screenshot is dit allemaal te zien.

post-45313-1417705572,418_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.