Ga naar inhoud

[OPGELOST] desktop


cowgirl

Aanbevolen berichten

heb windows vista

sinds kort heb ik plots als ik de pc opstart grote pictogrammen op mijn desktop en grote letters

ik start op en alles is normaal en plots veranderd alles zelfs mijn achtergrond word groter ensoms als ik hem in stand by zet en terug opzet is alles terug op normale grote

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe eens op je taakbalk rechtermuisknop en dan eigenschappen daar moet iets in tabbladen staan van grote pictogrammen gebruiken.

het staat ook ergens in je configuratiescherm maar daar kan ik op het moment niet in, want ik zit op school en dat is allemaal beveiligd. ik laat vanavond wel weten hoe je grote pictogrammen moet uitschakelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mssh dat je resolutie niet goed staat ?

Rechtsklik op je bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Resolutie (pas deze aan tot je de gewenste hebt)

reactie via mail

beste dark_basics

heb rechts geklikt op bureaublad eigenschappen maar daar staat geen

instelling op alleen

algemeen-delen-beveiliging-locatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

reactie via mail

beste dark_basics

heb rechts geklikt op bureaublad eigenschappen maar daar staat geen

instelling op alleen

algemeen-delen-beveiliging-locatie

dit komt dan waarschijnlijk dat je op een icoontje rechtsklik hebt gedaan.

probeer het nog eens op een "kaal" stuk bureaublad. dus bureaublad -->rechts klikken --> eigenschappen--> TABblad instellingen--> en dan resolutie instellen.

maar ik denk dat je bureaublad pictogrammen gewoon op groot staan.

hoe je dit ook al weer PRECIES aanpast dat weet ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.