Ga naar inhoud

[OPGELOST] printer opnieuw installeren


Gast sjalotje

Aanbevolen berichten

Gast sjalotje

Kan mijn printer hp Photosmart C4280 niet meer opnieuw installeren.

is van ijn pc geraakt door systeemherstel.

Heb alles gedaan volgens het boekjeen krijg het volgende in verschillende fasen

1:Deze software voldoet niet aan de logotest van Windows xp

2:de installatie kan niet voltooid worden.

3:Fout, now Launching =xhpzdui01.exe

ik weet het niet meer kan iemand mij helpen ?

Sjalotje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat eerst eens een goede cleaner los op je PC. Mogelijk zitten er nog oude resten in je register die de nieuwe installatie dwarsbomen.

Download CCleaner.

Installeer het en start het op. Klik in de linkse kolom op “Opties”. Selecteer het tabblad ‘Geavanceerd’ en haal het vinkje weg voor “Verwijder alleen tijdelijke bestanden in de Windows systeemmap die ouder zijn dan 48 uur” en sluit hierna het programma.

Start CCleaner op en klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

En probeer dan eens opnieuw om de printer te installeren. Niet dat dit enige garantie biedt ... maar we lezen hier dan wel hoe het afgelopen is.

Overigens is dit wel een heel vreemd bestand xhpzdui01.exe voor een HP Printer. Ben je zeker dat dit de correcte schrijfwijze is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjalotje
Windows XP home/professional

Vista Basic

Vista Home premium...

Windows XP home

Ik heb mijn pc op aanraden opgeschoond ,maar ze zitten nog wel in de prullenbak ,en terug geprobeerd te installeren

Er is een fout op getreden tijdens het installeren van het apparaat,de gegevens zijn ongeldig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjalotje

Eris een probleem opgetreden tijdens het installeren dat is het antwoord.Ik moet dan terug opstarten met recet om verder te kunnen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjalotje

Ik heb mijn pc met easy CCleaner de overbodige bestanden verwijderd,ze zitten nog in de prullenmand ,zopas geprobeerd te installeren geen resultaat :Bericht er is een fout pgetreden tijdens het installeren,de gegevens zijn ongeldig Dit bestande is wel degelijk

hpzdui01.exe maar er staan z,on 20 hp bestanden in de prefetch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjalotje

Het bestand is hpzdui01.exe staat zo in de prefetch er staan wel 20 bestanden in de prefetch, zelfs na een mislukte in stallatie.Ik heb alles opgeschoond met easy ccleaner zopas nog geproberd met installeren ,weer mislukt,ik krijg dit bericht altijd na dat ik de printer heb aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.