Ga naar inhoud

pc bevriest telkens


Aanbevolen berichten

hallo

Een vraagje: sinds vanochtend loopt mijn pc steeds vast: ik hoor het geluid ding dong (hetzelfde deuntje als je een usb stick erin doet of verwijderd)

en dan is mijn pc even bevroren, zelfs de muis staat stil. Ik moet dan wachten, tot hetzelfde geluid weer klinkt.

Dan kan ik weer verder werken.

Ik heb al gescand op spyware, virussen e.d.

Weet iemand wat dit kan zijn?

En waar kan ik ergens een logboek vinden waar in dit probleem bijgehouden wordt?

fwt

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor het antwoord, maar ik kom er niet goed mee uit de voeten. Via configuratiescherm - help en ondersteuning - hulpmiddelen ga ik naar Logboeken toepassing en systeem. Hierin staan heel veel regels, ik kan zien, hoe laat ik iedere dag de computer heb opgestart, en in systeem staat ook het tijdstip van systeemherstel (gisteren uitgevoerd) (niet geholpen) maar geen foutmeldingen o.i.d. Hoe kan ik nog meer zien? Dit is niet werkbaar zo, telkens bevriest mijn muis. Ik heb ook al alle usb kabels en stekkers gecontroleerd.

groet

fwt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

er staan geen gele driehoeken of rode kruisjes, dus deze foutmelding is waarschijnlijk niet een melding, die in het logboek terecht komt. Maar misschien heb ik het al gevonden, vanmiddag hield m`n usb muis er opeens mee op. Zojuist tijdelijk een andere, volgende week meld ik wel, of dat het probleem geweest is.

Bedankt.

groet

fwt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.