Ga naar inhoud

PC crasht na 1 minuut ingame te zijn


marklin

Aanbevolen berichten

Hallo,

deze avond bevroos mijn pc ineens terwijl ik een game aan het spelen was.

gebeurt wel af en toe dus ik starte gewoon mijn pc terug op maar na een paar minuten kreeg ik ineens een wit scherm.

ik starte mijn pc terug op en toen bleef men pc hangen op bios opstart scherm maar ik hoorde wel windows laden en programma's zoals skype hoorde ik ook op starten.

heb men pc eens opengedaan, even gezien of alles nog wel op zen plaats zat, men grafische kaart even eruit gehaald en bekeken, even laten af koelen en terug opgestart.

alles leek nu in orde en na wat op youtube enzo te hebben gezeten wou ik battlefield 3 opstarten.

alles in orde maar na 1 minuut ofzo te hebben gespeeld (zonder enige lag of andere problemen) kreeg ik ineens een gekleurd scherm en moest mijn pc terug opnieuw opstarten.

heb dan terug geprobeert andere games te spelen ma na 1 minuut telkens hetzelfde resultaat, gekleurd scherm maar kleur verschilde telkens wel.

heb dan maar mijn driver opnieuw geinstaleert maar telkens hetzelfde probleem.

ik kan mijn pc zonder enig probleem gebruiken (youtube hd videos, blueray videos) allemaal geen probleem maar vanaf ik een 3d aplicatie start crasht mijn pc.

ik hoop dat ik geen nieuwe kaart moet kopen :dong:

hier is de link van speccys

http://speccy.piriform.com/results/TakAXXm8zbesQho7SxJPdM7

mvg Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen windows opnieuw geinstaleert en heb 2 games erop gezet.

terwijl ik speelde bleef de temperatuur normaal, steeg met ongeveer 20°C en mijn fan draaide 10% snelller zoals ik altijd al heb geweten bij deze pc.

ook de temperaturen van oa mijn processor bleven onder de 50°.

Kan ik hieruit afleiden dat mijn video kaart stuk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.