Ga naar inhoud

Pc voeding veroorzaakt traagheid?


cheetahrunout

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik vind mijn pc de laaste tijd erg traag bij het spelen van spellen.

Nou vroeg ik me af of dit kon komen doordat de voeding eigenlijk veel te klein is.

Er zit een 250W voeding in de pc. Maar alleen de videokaart wil al 400W (volgens de beschrijving(Ati HD 4650)) verder heb ik het geheugen van 2x 512 uitgebreid naar 2x 1024. En heb ik er nog een 1,5TB HD bij gezet.

Pc draait gewoon prima, alleen zodra ik grafisch wat kracht verwacht stort hij in.

Is het mogelijk dat dit komt door te weinig vermogen? Of heeft een voeding nooit invloed op de performance?

Ik vraag dit omdat ik toch van plan ben om een nieuwe pc te kopen. Dus mocht de voeding nou geen verschil maken dan zet ik er geen nieuwe meer in. Zo wel dan wil ik er nog wel paar tientjes aan uitgeven.

& i know de voeding is echt te klein had al veel eerder grotere aan moeten schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen eerst even kijken wat er gebeurt als ik hem omwissel met de voeding in de pc van mijn ouders ( 450W ).

Waarschijnlijk schaf ik zoiets dan ook maar ff aan. (en inbouwen is geen probleem, bouw de pc's ook zelf op namerlijk)

Kosten toch snel nog 50 tot 60euros.. En als je net een auto heb aangeschaft is dat toch weer wel een flink bedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.