Ga naar inhoud

Probleem met brander, pc valt uit


amber3

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb onlangs een muziek CD proberen te branden maar dit mislukte, terwijl ik daar eerder nooit problemen mee heb. Het is een CD wat niet beveiligd is want deze mag gebruikt worden om te kopieren. Ik kon de liedjes wel afspelen, maar als ik de CD probeerde te kopieren, crashte mijn PC. Dit gebeurde ook op mijn andere PC. Het probleem is echter nu, nadat dit gebeurd was ik niets meer kan branden, ook geen DVD's.

Cd,s of DVD's kunnen wel afgelezen worden, maar zodra ik het wil branden, crasht mijn PC (beide) en zolang de blanco CD of DVD er nog inzit blijft de P.C crashen. Het lijkt net alsof die muziek CD de boosdoener is en iets geactiveerd heeft waardoor ik niet meer kan branden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Het terugkeren via systeemherstel lukte niet. Ik heb daarom de het programma van de DVD brander gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het weer. Af en toe crasht het nog wel maar ik kan in iedere geval de brander weer gebruiken.

Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.