Beschikken de pc en de laptop over hetzelfde besturingssysteem en heb je dezelfde drivers gebruikt? Staan er buiten je draadloos netwerk nog andere draadloze apparaten in de buurt wanneer je de muis gebruikt op je laptop?
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Probleem met draadloze muis op laptop. in het forum Archief Hardware algemeen , en maakt deel van de Hardware algemeen categorie; Ik heb een logitech M705 marathon muis, die werkt perfect op mijn PC maar als ik ze op de laptop ...
Ik heb een logitech M705 marathon muis, die werkt perfect op mijn PC maar als ik ze op de laptop aansluit dan doet ze vreemde dingen. De aanwijzer beweegt soms zelfs als de muis niet beweegt, ze is heel inaccuraat en soms wordt de aanwijzer zelfs wild.
Aangezien ze op mijn PC werkt op alle ondergronden neem ik aan dat het de fout is van de draadloze internet verbinding op mijn laptop, maar normaal zou dit toch niet mogen?
Beschikken de pc en de laptop over hetzelfde besturingssysteem en heb je dezelfde drivers gebruikt? Staan er buiten je draadloos netwerk nog andere draadloze apparaten in de buurt wanneer je de muis gebruikt op je laptop?
Staat de receiver goed opgesteld, op één lijn met de muis, zodat er een goed ontvangst is?
Radio, microgolfoven, draadloze TF, ......, kunnen storing veroorzaken.
Is je probleem opgelost? Klik dan op de knop "markeer als opgelost" !
Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).
Ja die staat op 1 lijn.
Staat er een draadloze telefoon of dergelijke in de buurt die storing kan geven?
Is je probleem opgelost? Klik dan op de knop "markeer als opgelost" !
Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).
En wat als je de draadloze verbinding van je laptop eens uitschakeld?Aangezien ze op mijn PC werkt op alle ondergronden neem ik aan dat het de fout is van de draadloze internet verbinding op mijn laptop, maar normaal zou dit toch niet mogen?
Heb je de drivers van de website gedownload of een meegeleverde cd-rom gebruikt.
Laatst gewijzigd door Jürgen; 4 september 2011 om 17:25