Ga naar inhoud

Programma's overzetten


Gast evamia

Aanbevolen berichten

Hello,

Heb me onlangs een laptop aangeschaft en zou een programma van mijn desktop willen overzetten naar mijn laptop maar dat lukt niet. Het programma heet "Windi" en is een vertaalprogramma die ik gekocht heb enkele jaren geleden en waarvan ik de cd heb. Nu met deze originele cd kan het programma maar éénmaal geinstalleerd worden (beveiligd!!) en heb dus contact opgenomen met de verdelers in Belgie die ....alles intussen verkocht hebben aan een Amerikaanse firma die niet in Belgie gevestigd is. Via internet hebben ze mij laten weten dat dit programme niet meer te koop is maar dat het te huur is op maandbasis.Ze kunnen of willen mij dus niet helpen..

Mijn vraag : als ik nu de volledige harde schijf van mijn desktop kopieer naar een externe harde schijf, zou het dan lukken dat ik dit programma toch kan gebruiken met mijn laptop ???? Dank voor uw antwoord bij voorbaat !! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Dank voor je snelle antwoord.Ik heb dit programma reeds op mijn desktop,het probleem is dat ik het ook zou willen op mijn laptop,En gewoon kopieren of via

usb stick lukt niet....groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Dank voor je snelle antwoord.Ik heb dit programma reeds op mijn desktop,het probleem is dat ik het ook zou willen op mijn laptop,En gewoon kopieren of via

usb stick lukt niet....groetjes

Op welke manier je het kopiëert doer er niet echt toe, het hangt er meer vanaf wat je kopiëert.

Welke map kopiëer je als je dat op je laptop wilt zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kopieer de map Windi en hoop dat ik zo alles heb maar onder de map

Windi

Conjug

Langfile

Trans

Failed

Lexis

Logging

Trapps

Misschien gaat het daar fout en heb ik niet alles gekopieerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hello,tijdens het copieren geen probleem. Heb de map Windi gekopierd naar cd en kan probleemloos naar laptop kopieren.Als ik het programme opstart krijg ik echter de melding dat dit programma géén freeware is en niet is geregistreerd.Als ik opstart blokkeerd het programma en moet ik een keyword intypen om te deblokkeren.Heb het programma nochtans officieel gekocht.

Alle hulp is welkom.dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.