Ga naar inhoud

PS3 aansluiten op PC


Jordy1471

Aanbevolen berichten

Ik heb een medion PC md8800 Of zoiets en die heeft die drie kleuren als input ( video, audio en nog een) Dus nu dacht ik om mijn PS 3 op de pc aan te sluiten. Toen ik hem aangesloten had besefte ik dat ik eerst men mijn pc op AV-kanaal moest geraken. Iemand een idee??

Sry als ik op verkeerde categorie zit :viking:

Alvast Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een medion PC md8800 Of zoiets en die heeft die drie kleuren als input ( video, audio en nog een) Dus nu dacht ik om mijn PS 3 op de pc aan te sluiten. Toen ik hem aangesloten had besefte ik dat ik eerst men mijn pc op AV-kanaal moest geraken. Iemand een idee voor een programma??

Sry als ik op verkeerde categorie zit :viking:

Alvast Bedankt

Verkeerde topic , ik zal deze vraag op het andere software topic zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag de vraag laten staan hoor, volgens mij staat die redelijk op zijn plaats.

Als die toch op de verkeerde plaats staat zullen de moderators of admins deze wel verplaatsen voor jou ;-)

Ik geloof niet dat je je PS3 op de PC kan aansluiten, als ik het goed begrijp wil je dus je PS3 op het scherm van je PC?

Welke PS3 heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag de vraag laten staan hoor, volgens mij staat die redelijk op zijn plaats.

Als die toch op de verkeerde plaats staat zullen de moderators of admins deze wel verplaatsen voor jou ;-)

Ik geloof niet dat je je PS3 op de PC kan aansluiten, als ik het goed begrijp wil je dus je PS3 op het scherm van je PC?

Welke PS3 heb je?

Ik heb een PS3 slim 250GB

EN een Medion pc die die ingangen heeft:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.