Ga naar inhoud

Spatie balk werkt niet tegoei


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik heb pas mijn laptop terug uit herstelling van Dell,

Nu heb ik een nieuw moederbord en een nieuw toetsenbord,

maar nu doet mijn spatiebalk 1/3 dat ik klik het niet,

kan ik hier zelf iets aan doen/naar kijken dat ik hem niet terug moet opsturen en

weer even kwijt ben?

Alvast bedankt!

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien...kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Kan je ook de volledige type-aanduiding van je Dell posten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lijkt het me de moeite om in de vriendenkring eens op zoek te gaan naar een dergelijk toetsenbord...de meeste desktopbezitters hebben dit ter beschikking en jij hebt als voordeel dat je je kan verplaatsen met je laptop om ter plaatse te gaan testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je spatiebalk (lees: toetsenbord) wel normaal functioneert via een bedraad USB-toetsenbord is er ofwel wat mis met je ingebouwde toetsenbord, ofwel met de aansluiting er van...zou dan ook best kunnen nadat de laptop compleet gedemonteerd werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.