Ga naar inhoud

usb stick loopt vast


k)rabbit

Aanbevolen berichten

ik heb onlangs een 8 GB USB-stick van EMTEC gekocht.

ik dacht dat alle usb's goed genoeg waren, dus heb ik niet voor dure usb's gekozen.

maar telkens ik hem wil gebruiken om bv films over te zetten, loopt deze usb vast.

zowel op m'n desktop als op een laptop. al verschillende malen geprobeert, ook in verschillende usb-poorten.

maar steeds zelfde probleem.

weet iemand hoe dit komt/hoe dit verholpen kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plug je USB stick in.

Ga via start dan configuratiescherm naar systeembeheer.

In systeembeheer klik je op computerbeheer.

Klik daar op schijfbeheer.

Staat je stick daar als FAT32 of NTFS?

Hoe werkt je stick dan?

Als het probleem dan nog blijft, kan je er berst terug mee naar de winkel gaan want je hebt nog garantie.

Als je stick leeg is of de aanwezige bestanden verwijderd mogen, klik dan daar met de rechtermuisknop op die stick en kies formatteren en kies NTFS.

---------- Post toegevoegd om 13:58 ---------- Vorige post was om 13:43 ----------

Het probleem in je huidig topic en in dit gestart topic kunnen misschien toch met elkaar te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo k)rabbit,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.