Ga naar inhoud

Bladwijzers / info tijdens afspelen muziek


aeterna

Aanbevolen berichten

Hallo,

omdat ik heel vaak muziek beluister, maar dan geen gewone losse nummers maar setjes/mixen heb ik altijd het probleem dat tijden het afspelen van een mix hier een daar stukken zitten die ik liever niet hoor :boring:, maar dan ook stukken die volledig naar mijn zin zijn xD. Wat ik dan doe is verder zoeken in de mix, of gewoon iets anders opleggen.

Je kunt nu wel zeggen "Jah, knip de goeie stukken er dan gewoon uit.", ok maar dit zou enorm veel tijd in beslag nemen aangezien ik een enorme muziekcollectie heb.

Ik vraag me al een heel eind af of dat er geen player bestaat waar je tijdens het afspelen op een zeker tijdstip (en liefst meerdere malen) info/markeringen kunt toevoegen dat als ik dan de volgende keer die mix op leg ik meteen zie waar de goeie stukken zitten.

hier op Explore Tracks - SoundCloud heb je een mooi voorbeeld van wat ik bedoel (blauwe bar onderaan de mix).

Iemand een idee ?

Alvast bedankt :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh :tongue: ikzelf mix geen platen hé...

eigenlijk vraag ik me al een heel eind af of dat er geen player bestaat waar je tijdens het afspelen op een zeker tijdstip (en liefst meerdere malen) info/markeringen kunt toevoegen zo dat als ik dan het dan de volgende keer doe spelen ik meteen zie waar de goeie stukken zitten zonder te moeten zoeken...

begrijp je ? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.