Ga naar inhoud

Codecs


PcGirl

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik weet niet juist of ik wel in het juiste forum zit (dus als ik het topic verkeerd heb geplaats, sorry :dong:)

Ik wilde vandaag een .avi filmpje afspelen (van een tvserie), maar ik kreeg enkel geluid en geen beeld (met Windows Media Player en Media Player Classic geprobeerd). Ik dacht dus dat het een codec-probleem was, waardoor ik mijn oudere versie van K-Lite codec pack eraf heb gegooid en de nieuwste heb geïnstalleerd. Nu kreeg ik na de installatie van die nieuwe versie volgende melding: "The following codec was detected as broken: msacm.l3codecp" (zie ook afbeelding)

Ik heb nog nooit problemen gehad met K-Lite codec pack en het gekke is dat Media Player Classic wél alle andere .avi bestandjes van die serie normaal kan afspelen...

Het bestand is niet beschadigd, want op een andere pc speelt dit wel af...

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

post-3544-1417703760,5029_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoord!

Bij het installeren van het codecpack had ik geen enkel probleem, maar toen ik het filmpje wilde testen kreeg ik deze twee meldingen: (zie afbeelding)

Ik weet niet wat ik bij het eerste moet aanvinken, dus ik heb maar niks gedaan (kader sloot vanzelf af na een paar seconden). Daarna kreeg ik die error.

En bij het testen van het filmpje heb ik nog steeds geen beeld... gewoon een zwart scherm met geluid.

post-3544-1417703760,6088_thumb.jpg

post-3544-1417703760,6315_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.