Ga naar inhoud

Drivers geluidskaart sis7012 werken niet


Bart V

Aanbevolen berichten

Beste,

Door het zoeken naar de drivers van m'n geluidskaart ben ik hier terecht gekomen, blijkbaar zijn er nog mensen met hetzelfde probleem met deze geluidskaart.

Het gaat om hetzelfde probleem als omschreven in deze topic http://www.pc-helpforum.be/f169/geen-geluid-meer-28471/

Als ik dan na de download de setup wil uitvoeren krijg ik de volgende foutmelding -536870397 en de boodschap "fail to install audio driver for Windows XP

Ik hoop dat ik hier een oplossing kan vinden voor dit probleem, op vraag een systeem-info rapportje.

Bedankt

aangepast door Bart V
Link naar reactie
Delen op andere sites

'T is geen laptop, maar een desktop, geluid is geactiveerd en toch werkt het niet. Ik kan moeilijk geloven dat een driver van realtek de sis geluidskaart gaat besturen.

Heb je eventueel nog een andere suggestie?

Blijkbaar zijn die geluidskaarten nogal problematisch als ik dit forum erop nalees :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke standaart geluidskaart heb je geselecteerd?

Start > Configuratiescherm > Geluiden en .... > ...

Hoe bedoel je?

Nu met die realtek driver is er enkel maar die te selecteren, of 't moet zijn dat ik ergens een stap oversla.

Een andere kaart is geen optie, want de pc is te oud om nog kosten aan te doen en voor de format werkte die wel.

Ik ben nogal een doordrijvertje op dat vlak, dus ze moet terug werken, al moet ik er een hele tijd achter zoeken waar het probleem ligt ;)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.